søndag 26. april 2009

Stanthorp Texas!

Jess her er Stanthorp Texas! det tar av! Har endeli kjoopt mitt eget telt og en sovepose som taaler 5- grader! Det trenger man virkelig her for det er syykt kaldt! egentli ikke da, i forhold til Norge, men litt naar man ikke har ullundertooy og boble jakke og maa spise mat og sove ute..
Men ihvertfall jeg plukker epler! det er det jeg gjor 10 timer hver dag, 6 dager i uka! jeg plukker rundt 3-4 bins (kasser) hver dag, hver kasser veier 350kg, og rommer rundt 2000 epler, saa jeg plukker rundt 6000-8000 epler hver dag som veier rundt ett tonn! jess hva har du gjort i dag da?;)


epler! Granny smith faktisk! de er de beste i hele verden! Spiser 5 hver dag!






Det er her det skjer!


texas?


Jens og Kristin i arbeidsklaern:)


Racheal kjoorer traktoren og jeg sitter paa..


Epler!


Rask lunsj


Rask middag:)


Trailer Trash


No sweat! grilldress for 30kr paa Stanthorp secondhand store;)

2 kommentarer: